*fniss*

Jaha , då sitter man här och har återigen tappat allt hopp på männskligheten (varför jag hade hopp för en nanosekund återkommer jag till senare). Anledningen till att  de varelser om anses vara intelligentast på vår planet (jag tvivlar dock på detta påstående) återigen failar mer än vanligt är att när jag igårnatt oskylidgt satt och läste så kom det upp någonting som fick mig att stöna av förtvivlan. En av våra informerande och objektiva tidningar ex; Aftonbladet, hade ställt en frågan om vad eller kanske var det hur du skulle påverkas om man stängde av all ström i 24timmar. Nu har jag allt för viktiga saker att tänka på för att ha memorerat anledningen till den utomordentliga fråga men det var iaf många olika och tråkiga svar som jag bara som snabbast skrollade förbi när jag plötsligt stod öga mot öga med en blid på en blond (inga fördomar men hon var blond) kvinna. Hennes svar var något likande; Jag skulle inte påverkars, jag bor i Sthlm centrum". Överheten tänker inte säga något mer om saken, no comments...

Idag när jag vandrade fram i skolan och får jag syn på en jääävligt het sk man i korridoren, det finns nu bara en tanke i mitt huvud; han, jag, vilt djungelsex... Men eftersom jag är en sk kvinna kan jag inte bara säga rakt ut att jag vill knulla, att mitt främsta mål med den här kvällen är att någon ska rikta sin uppmärksamhet mot mitt kön i en timme och sedan är jag nöjd. Nej jag ska fnissa så odiskret som jag bara kan o blinka med ögen, gärna lägga till ett hysteriskt gapskratt för det kan ju mot all förmodan vara så att ingen hörde mitt fnitter. Visst det här är lite av tjusningen med spelet men snälla, kan vi inte bara vara ärliga med att vi vill knulla? Varför ska killarna kunna säga att de gärna bara knullar och sedan dumpar när skumpan är slut? Jag vill också dra in en någon i ett mörkt rum, ha svettigt sex för att efteråt bara gå min väg utan några förväntningar på en uppföljning. Men då skulle jag helt plötsligt bli ett billigt fnask enligt många (om jag nu inte hade sex med en tjej vilket enbart skulle göra mig fett nice) men där failar männskligheten än en gång. Jag vill inte knulla vem som helst i det där mörka rummet utan även slampor som jag har krav och ideal. JAg vill slå ett slag för "horan", hon får ju sex och ni andra är bara anvundsjuka för att ni får sitta hemma och torrrunka till b-porr på SPICE (där de för övrigt bara visar repriser). Om nu mina  åsikter i knulldebatten gör mig till vad ni intelligensbefriade skulle kalla feminist så kunde jag inte bry mig mindre för ingenting ni gör eller säger har mening. Men då vill jag bara förtydliga ännu en sak vilket är att jag rakar mig under armarna och på benen och mellan benen för den delen också (för till skilnad från den andra delen av överheten så får jag sexuell stimulans då och då).




image4 Överheten blir väldigt lesbiska


Kommentarer
Postat av: Tom

Du som kvinna tänker de tankar jag tänkt väldigt länge nu. Jag vill inte vara den som ensam är rakt på om att vilja knulla, jag skiter TOTALT i om våra kvinnor i samhället knullar runt så dom knappt kan gå om dagarna. Jag säger bara: "Snälla kvinnor, släpp ut era safter och begär. Strunta i nollorna och bli nöjd med ert sexliv!"

tack för förståelsen/ Tom

2008-05-12 @ 16:26:59
URL: http://tomgraf.blogg.se
Postat av: Lexi

"Vi vill ha dig" ?

2008-05-12 @ 19:52:39
URL: http://alexxxi.blogg.se
Postat av: Alliis ;D

Huh? Vad menar ni "vill ha mig" ? xD

2008-05-14 @ 12:02:53
URL: http://alliiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0