Lik förvaring

Jag sitter och känner övertaget över er mänskliga varelser. I den galax vi kommer ifrån finns det inget som heter ID-kort eller pass som behövs för att köpa det enkla självmordet "ciggarett", därav hade jag inget sådant på mig. Så i en stad ej nämnd vid namn någonstans i detta avlånga land gick jag då fram och sa på svengelska till någon random karl att jag inte visste vad just ett Id kort eller pass var. Uppgivet såg han in i mina fenomenalt vackra ögon för att sedan gå till närmsta kiosk och köpte dessa pinnar åt mig. Hans kära vän stod kvar och sålde Bingolotter det spel som jag förövrigt fortfarande är upprörd över att älskade Loket inte är programledare för. Jag log för mig själv när han kom tillbaka och gav mig paketet där det stod L&M på. Oerhört ickeintelligenta är ni vars ådror innehåller röd vätska. Och nu funderar ni säkert vilken färg mina innehåller, ja, för det första så har jag inte ådrår utan blyrör så redan där är ni chanslösa. För det andra så innehåller de en grön skimrande frätande vätska så det betyder att ni är krossade under mina rakbladsvassa fötter.

Förakt är timmens ord.


Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Ja, well, ska man säga...tack?

2008-05-12 @ 13:58:41
URL: http://mentalabuse.blogg.se
Postat av: Anonym

em, va?

2008-05-12 @ 13:59:03
URL: http://nninnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0