Naked is the only way to be

Medan jag sitter här och äter barnmat med gulplastsked (allt för att förhöja känslan), ser Patrik Ekwalls krönika, tittar ut genom fönstret så filsoferar jag om följand saker:
 
- Patrik Ekwalls fisyr
- Antalet baciller på tangentbordet
- Vad som skulle hända om jag slicka på skärmen
- Varför det fortfarande är tilllåtet att skriva *lol* utan konsekvensen DÖD
- Varför jag inte har sex just i detta nu
- Foppa tofflans födelse
- Om mängden bajs i mitt inre väger mer än 4 kg
- (...)
Varför har jag inte sex just nu?


Kommentarer
Postat av: Tom

Du måste vara en sjuk människa som sitter inlåst om dagarna, dricker onödigt mycket kaffe och är helt besatt av manga. Jag diggar din blogg! Den inspirerar mig att åter igen krydda till min egen.

2008-05-11 @ 22:08:05
URL: http://tomgraf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0