( )ta myror

Right or wrong, it's just for fun. And who really cares, we could have a ball.
Well high or low, our hearts are cold. Well thats the only life we know.
Just because we don't trust, don't get down your knees and pray for us.
Yes we're young, but not that dumb, now we're ready like a loaded gun.
And Sid was not that vicious, he killed his little mistress.
And Johnny's not that rotten, in case you have forgotten

Min urinblåsa är nära bristningsgränsen och "ä" på mitt tangentbord suger moderatsnopp. Varför inte bara gå och kissa kanske den vanliga individen skulle tänka men då kan jag informera om att jag sitter alldeles för skönt för att orka lyfta på mig. Sedan så är jag även väldigt lat då det har varit en lååååååång dag i läroverket. Med en konstig lugg har jag tagit mig igenom ännu en dag med glans, jag har lyckats med att inte känna igen mitt ex och återigen somna på naturkuskapen. (drippdropp) Hatar chokladreklam, jag dör redan av hunger och som även många av er med iq under 75 kan lista ut så gör det inte att matbegäret försvinner.

Såklart måste jag irritera mig på någonting helt neutralt eftersom jag är en bitter överhet och tro mig, det finns många såna saker just nu. Idag till exemple,  kommer jag hem slänger mig handlöst i soffan slår på tvn fr at bara slö titta på mtv och blunda tills det bli dags att laga mat. Jag har av någon anledning fyra olika mtv och tre av dem visar the hills/laguna beach.. För det första, vad är skillnanden och för det andra förför är de bara tillsammans med samma personer (är detta någon form av "cirkeln är sluten")?



JAG KAN MEDDELA ATT JAG HADE SKRIVIT ETT MYCKET LÅNGT HAT-INLÄGG MEN EFTERSOM BLOGG.SE ÄR LIKA USELESS SOM RUNAR SÅ FÖRSVANN DEN DELEN UT I TOMMA INTET. I DEN NU MERA ICKE EXISTERANDE TEXTEN SÅ UTTRYCKTE JAG TYDLIGT MITT HAT TILL ANDRA AVENYN (OCH ÄVEN ANLEDNINGEN TILL DETTA FÖRAKT), MITT HAT TILL EN CELLS ORGANISMERNA I MIN KLASS OCH ATT ÄVEN DU TYCKER OM ATT TRYCKA NER MÄNNISKOR. JA, JAG HADE EN FÖRKLARA TILL DET PÅSTÅENDET OCKSÅ.

Det visas nu ett repotage om dyngbaggar på tv vilket påminner mig att om jag skulle ringa den andra delen av överheten.

OVER AND FUCKING OUT

Kommentarer
Postat av: Angelika

Stämmer 100%

2008-05-14 @ 19:49:37
URL: http://enlitenhemlighet.blogg.se
Postat av: Max

haha jo, namnet är nog mer sant än jag själv skulle vilja erkänna :$

2008-05-17 @ 03:30:30
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0