Till lika hemorojder.

Kvällen har spenderats med en skål chips på magen, tänker inte göra reklam för märket eller för smaken av rent principiella skäl. Å andra sidan är principer till för att frångå, OLW Sourcream & Onion var det, och tittat på det komplett hjärndöda programmet "Sanningens ögonblick". Programledaren är någon som man vet vem det är men inte har en aning om varför med raka ansiktslinjer, million dollar smile, 7flaskor av något som är jämbördigt med brylkräm dock sådär hippt och modernt som nu är just det rätta. Med precis lagom mängd sympati och kitschighet ställer han frågorna till en av alla stockholms bimbos som sitter i den lite gammeldagsmoderna gula stolen.

För er mindre begåvade så går det här programmet ut på att man får frågor att svara på och blablablablablabla så vinner man en halv miljon kronor. När hon får frågan "har du någon gång haft sex med fler än två personer på en dag" bryter hon ihop. Men för helvete kvinna! Själv har jag inte sex längre då någon måste ha könsstympat mig i den välkända enölförmånga-sömnen. Fast sanningen är att det inte är någon som vill ha mig och jag inte längre har buske utan regnskog, så om jag imorgon skulle få ha sex med ja, säg en hel flotta, så hade jag sprungit runt med min spräckta kissekatt och skrikit "JAG HAR KNULLAT FLOTTAN, JAG HAR KNULLAT FLOTTAN!". Och apropå det så har det kommit till min kännedom att killen med blått hår som ser ut som plupp och var med i skitprogrammet Körslaget och såg ut som plupp hade fått ett erbjudande från Norrmejerier(för er inbicilla varelser; som arla fast i norrland) för att göra reklam för Plupp chokladmjölk. Men han tackade nej. GRABBEN! Jag hade färgat min regnskog om det betydde pengar.

Världen är inte som den en gång var, glödande och död. Vi i överheten tyckte bättre om den då, nu är det andra tider, även om vi kan sprida vårat budskap över den här hemsidan. Och konkurrensen är skrämmande vek, det är rosa fluffiga skitsidor med det och det plagget och det och det kladdet och så när vi har klickat runt och promotat för denna magnifika och fortfarande revolutionerande bloggen stött på ett fenomen som heter "dagens Outfit". Hur hjärndöda får man bli? Vi i överheten är iallafall nöjda då vi insett att hela övertagandet kommer bli som att sno glass från små människor. Ja. Ta mig fan.
Dagens outfit: Min egen kroppsbehåring och matrester som fastnat.

Kommentarer
Postat av: karro

och det betyder? :D
kram

2008-05-12 @ 07:15:28
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0