Tuttrevolt

Pga bristande kompetens hos blogg.se är inlägget en dag försenad

Allt eftersom jag vandrar gatan fram så passar jag på att titta in i alla synbara fönster på höger sida av vägen. Till en början är det mörkt och om man inte är tålmodig nog så kan man dra den enkla (men felaktiga) slutsatsen att allt folk i huset sover. Efter ytterligare några steg i livets riktning så kan man dock ana ett blått sken från den moderna tidens TV apparat och konstatera att de antingen ser på porr eller hockey VM. Trotts min kärlek till porr så vill min hjärna tro att det ses på hockey, min hjärna vill även uttrycka sin åsikt i den punkten..;


Hockey VM, denna värdelösa tillställning (som i år är odugligare än vanligt med tanke på att det spelas i USAs grannland) har ingen prestige då någon underintelligent varelse har bestämt att det ska spelas en gång om året. Hela meningen med VM är att det ska vara någonting extra ordinärt, det ska vara en ära att vinna, men nu åker de runt där på isen som om det var vilken turnering som helst.  Jag förstår (OF COURSE?) att det egentligen inte handlar om sporten i sig utan att det bara är en ursäkt att få konsumera chips och dricka folköl från konsum med sina manliga vänner. Men jag vill påstå att de där chipsen smakar synnerligen bättre när de avnjuts till fotbolls VM (och för att informera den obildade allmänheten så spelas detta bara vart fjärde år) trots Sveriges bristande kapacitet att sparka bollen korrekt. Men den främsta andledingen till de starka känslor som förknippas med fotbollen är det faktum att vältränade människor springer runt betydligt mer lättklädda än hockeyspelare och i och med detta väcker oanade luster. (tilllägg: fotbollshuliganer  är även underhållade, läs; en massa alkoholpåverkade idioter som slår varandra blodiga på öppen gata för att sedan lägga upp klipp på internet. Ooh come on work it baby!) 


Nu eftersom detta är en blogg så måste den obligatoriska list-funktionen närvara i minst ett fåtal inlägg så vi kan få det första avklarat här och nu. 



Jag har insett att min senaste kyss: Smakade svagt av mint precis som jag förväntat mig
Jag lyssnar på: The Sounds knark musik, väldigt mycket förra sommaren, väldigt mycket lesbiska tankar... Jag hade.
Jag pratar: Hög intellektuellt, fort och sarkastisk med visst sting av stolt bitterhet .
Jag tycker om: Att blogga är min främsta uppgift här i livet.
Min bästa vänner är/var: Skulle inte kalla dem vänner, men att hata världen är ett måste för att vinna min kärlek .
Min första riktiga kyss: Förtränger jag så gott jag kan
Jag avskyr när folk frågar: Hur känns det? Hur fan tror du att det känns?! Jag högg precis av mig tån, idiot o_0
Kärleken är: Ingeting som jag känner att jag kan relatera till...(?)
Jag gillar att: Existera i spöregn med tillhörande åska
Jag kommer aldrig att: Duscha
Jag är hemligt förälskad i: Vilken svagsint person har skrivit det här? Det finns en mening med ordet hemligt
Sist jag grät var: Igår, jag insåg att vart jag än åker i världen så finns det folk som helt seriöst kan tänka sig att bära vita jeans och pastell färgade tröjor (första fashion-statement)
Min mobiltelefon är: Röd och saknar så klart alla fett coola funktioner plus att den redan börjar visa vissa svagheter (att liknas vid valfri elev på Handelsprogramet).
När jag vaknar på morgonen: Vakna är fel ord.
Innan jag går och lägger mig: Onanerar jag 6-7 gånger för att sedan spara all fittsaft i en tank ute på gården. Den bakomliggande anledningen till detta är planen att dränka världen i sås.
Just nu tänker jag på: Världens undergång.....6790758329 dagar kvar.
Bebisar är: Söta i Pampers reklamen men där slutar de att tillfredställa mina primära behov.
Idag har jag: Dansat elektriskastolendansen.
I kväll ska jag: Inte ägna så mycket som en hundradels sekunds tankeverksamhet på den befolkningsmängd som hela tiden tycks öka i takt med stupida bloggare (kineserna).
I morgon kommer jag: Att svettigt krypa längs med golvet för att sakta men säkert närma mig kylskåpet ----> 


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha, nej ;)

2008-05-11 @ 17:21:32
URL: http://idjut.blogg.se
Postat av: Helena

Hur och vart?

2008-05-11 @ 17:58:52
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Em.

.................?

2008-05-11 @ 18:43:58
URL: http://www.comeondarling.blogg.se
Postat av: jossan

öhh okej ? :S

2008-05-11 @ 18:58:52
URL: http://joceelyn.blogg.se
Postat av: cassie

sjuka i huvvet ?!

2008-05-14 @ 14:21:59
URL: http://cassiiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0