Men grina då

All kärlek till den här Bh:n verkligen. Nu kan jag åtminstone glädjas åt hur snygga mina bröst är i den här vinkeln och att jag har en enorm temugg vid min sida. Det finns saker som irriterar mig och sen finns det saker som irriterar mig ännu mera men vi börjar med det först nämda.
Människor som grinar i tv, jag blir så sur när jag ser det att jag nästan glömmer bort att äta. Är det ingen här som kan stava till ordet värdighet? Åh svenska folket tyck synd om mig snyft. Neeeeeej  Överheten visar inte sympati och speciellt inte till de personer som söker medlidande i tv för att de har fuckat up sina liv.
Något som då irriterar mig ännu mera är så kallade människor som inte kan stå upp för sig själva/sina kompisar/sina åsikter. Ni är sådana fega jävla kräk att jag vet inte om jag tycker ni förtjänar att inhalera luften som jag andas.
Jag blir så upprörd att det känns som om mina inälvor sprängs så nu kan jag inte avgöra om det är från den inre explosionen eller bara tanken på de jag just tagit upp som får mig att vilja spy galla.

Jag och den andra delen av Överhetens blivande make hade igår ett samtal om manligt och kvinligt beteende. Efter många prakt exempel så kunde vi konstatera att kvinnor ska idag inte sticka ut ur gruppen. En man som sticker ut anses bara vara speciell och rent av "häftig". Att sträva efter ett högt mål låt oss säga t.ex en chefspost är sådant som man säger att kvinnor ska göra men när det väl händer rynkar många på näsan. Vem tror hon att hon är egentligen? Hon tycker att hon är så mycket bättre än oss andra.. Jaa, ni vet hur det låter. Det värsta är kanske ändå är att det är just den icket manliga delen av populationen som kommer emd dessa uttalanden. Det är vi tjejer som håller oss kvar i något som jag har valt att kalla för thepussystage - ibland är vi så patetiskt sorgliga brudar. Visst vi stöter på många fördomar om att vi inte ska klara av vissa saker på grund av vårat kön och det kommer mestadels från killar men de peppar mer än det tär ner för nog fan kan jag också! 
 

Kommentarer
Postat av: Tom



Intressant diskussion ni haft och väldigt intressant vändning. Jag tänkte för mig själv att jag inte alls tycker illa om kvinnor som sticker ut. Ungefär samtidigt som jag tänker detta skriver dua tt denna fördomsattityd kommer från kvinnor till kvinnor.. intressant

2008-10-02 @ 00:18:26
URL: http://tomgraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0