Mumiens återkomst

Jaha, vad är nytt? Läste just en blogg som gjorde mig positivt överaskad då jag kände igen mig och talandes med den andraa delen av överheten så kan jag meddela att hon höll med. Bloggaren hade skrvit ett inlägg om sitt sämsta ligg någonsin vilket som även ni säkert kan gissa var ytterstunderhållande. Nu ska jag se det totalt värdelösa tvprogramet Andra Avenyn som är inspelat i Sveriges svar på London. Avskyr det MEN fortfarande så ser jag det. Jag vet mycket väl att jag kommer att ringa Bubbish så fort det är färdigt och rasa över hur de ens får visa sådan pest i sveriges television.
Vad som för överigt har hänt är att jag har börjat i en ny klass, linje: Samhälls. Satus linjen nummer ett of course perfekt för mig. Ett antal elver ogillar mig redan skarpt för att jag inte riktigt tycker som dem och uttryckligt gör dem medvetna om det. Nu är jag en dryg-kommunist-fitta-som-alltid-ska-ha-rätt. Tack det värmer speciellt när de inte har den blekaste aning om vad kummunismen står för eller om Kalle M hade skägg. För att citera "Men Pol Pot, sjunger inte han opera?" snälla mer kärlek åt folket. Nu är det ju inte så att jag alldtid måste ha rätt det råkar bara vara så att jag har det. Missuppfatta mig inte fel era inbicilla varleser jag ger er gärna chansen att övertyga mig om att ni har en poäng men ni tar den ju aldrig?! Istället serverar ni mig en skinkostmacka men tillfällen att totalt krossa er inför alla andra och om ni fortsätter ha naiva argument kommer jag hoppa på vart enda ett. Hata mig gärna, jag behöver underhållning. Fick just lite av Banana som runkade en gul plastimitation av en penis för mig i web, vi vill tacka samtliga medverkande och förklara återkomsten fulländad.

HAHA avenyn alltså, sicket höjdar program. Alla hjärnceller dansar konga. Jag som inte trodde det kunde bli bättre men nu visar de Statsministern i TV också. Tid för te.

Kommentarer
Postat av: Tom Graf

hukar ner på knä och tillbeder övermakten



mer bitterhet och cynism till min vardag! jag är en självisk, självgod och optimistisk människa. Jag verkligen älskar dig/er. Ungefär lika mycket som jag älskar Luke Rhinehart.



gör en bakåtvolt ur rutan och tackar för detta inlägg.

2008-09-22 @ 00:40:14
URL: http://tomgraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0