Döda Bobo

Matten som jag skulle prestera så bra på idag mötte inte upp med mina förväntningar. En individ i klassen förklarade poetiskt hur det kändes som om hans hjärnsubstans rann ut genom öronen då han tillskillnad från överheten själv hade gjort någonting vettigt. Då började min underbara koncentrationsförmåga att spinna iväg som vanligt och vi passerade så väl framtida sekter som hur mycket jag skulle ge för en gummisnodd. Men jag kan då erkänna att allt som vanligt slutade med att man satt där och filosoferade om sex. Känner att jag behöver eller åtminstone något i sen stilen, så frustrerande att prata om hett djungelsex och sedan bara ingenting..  Ni kanske kan ana bittterheten men det är inte lätt att somna kåt.

Ska snart dra mig mot sängen och då även ringa det obligatoriska samtalet till min vidriga ickevän aka andra delen av överheten. Idag har vi genom gått ämnen som hur hon lyckats få tuggummi på landningsbanan, rivmärken och så klart allt som irriterar oss dvs mycket. Alldeles för borta för att nämna något av värde, alldeles för värdefull för att nämna något utan.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0